Anlık mesajlaşma uygulaması Snapchat yeni bir özellik geliştirdi. Artık içerik oluşturucular, abone sayılarını profillerinde sergileme fırsatına sahip olacak. Bu, birçok markanın ilgilenecekleri kişileri seçmesine izin verecektir. 9 yıl önce hayatımıza giren uygulama, böylelikle rakip uygulamalara çok uzun zamandır var olan bir özelliği entegre etmiş oldu.
TikTok, Sony Music ile anlaşma imzaladı!
Snapchat artık abone sayısını gösteriyor
Snapchat artık içerik oluşturucuların profillerinde kaç aboneye sahip olduklarını göstermelerine izin veriyor. Bu özellik, kullanıcıların ilk kez takipçileri ve izleyicileri hakkında net ölçüm bilgileri sağlamasına olanak tanır. Konuyla ilgili olarak The Verge ile konuşan bir Snapchat yetkilisi; "İçerik oluşturucu topluluğumuzdan gelen geri bildirimleri dinledik ve birçoğu Snapchat'teki toplulukların ne kadar büyük olduğunu görme seçeneğine sahip olmak istediklerini söyledi. Bu nedenle abone sayılarını görünür kılmaya karar verdik. İçerik oluşturucular bunu çevirebilir ayarlarda diledikleri gibi özelliği açıp kapatabiliriz "dedi.
Şirket ayrıca, platformdaki kullanıcılara kitleleri hakkında daha fazla bilgi veren ve markalarla koordinasyon kurmalarına yardımcı olan içerik oluşturucu profillerini geçtiğimiz Eylül ayında tanıttı. Böylece şirket, insanların daha fazla etkileşim kurarak iş için fırsat olarak gördükleri bir platform haline gelmek istedi.