Zoom, kullanıcıların güvenliğini artırmak için mobil uygulama veya SMS yoluyla ikinci bir kimlik doğrulama sağlayan İki Faktörlü Kimlik Doğrulama (2FA) özelliğini ekledi.
Zoom, SAML, OAuth ve / veya şifre tabanlı dahil olmak üzere farklı kimlik doğrulama yöntemleri sunar. Bunlar, her hesap için ayrı ayrı etkinleştirilebilir ve devre dışı bırakılabilir. Hesap düzeyinde parola tabanlı kimlik doğrulama için Zoom 2FA’yı etkinleştirmek isteyen yöneticiler şu adımları uygulayabilir:
4. 2FA aktivasyonu için aşağıdaki seçenekleri kullanabilirsiniz:
1. Zoom ana sayfasında oturum açın.
İki Faktörlü Kimlik Doğrulama, kullanıcıların kimlik doğrulama aşamasında, kullanıcının hesabın sahibi olduğunu, kullanıcının bildiklerini (şifre veya PIN), nesneleri (akıllı kart veya mobil cihaz) veya fiziksel özellikleri (parmak izi, ses) gösterir. Zoom’un birleşik iletişim platformundaki çözüm, kullanıcılara güvenlik açıklarına karşı güvenilir bir kimlik doğrulama ve koruma yöntemi sunarken, kullanıcılara aşağıdakiler dahil çeşitli faydalar sağlar:
2. Gezinme menüsünden Gelişmiş> Güvenlik sayfasını açın.
Zoom 2FA nasıl etkinleştirilir ve kullanılır?
Zoom 2FA ile kullanıcılar Google Authenticator, Microsoft Authenticator ve FreeOTP gibi Zamana Dayalı Tek Kullanımlık Parola (TOTP) sağlayan kimlik doğrulama uygulamalarını kullanabilecekler. Ek olarak, Zoom, SMS veya telefon görüşmesi yoluyla bir kod göndererek ikinci kimlik doğrulama adımını gerçekleştirebilecek.
5. 2FA ayarlarından çıkmak için Kaydet’e tıklayın.
Zoom’un İki Faktörlü Kimlik Doğrulama özelliği, yönetici ve kuruluşların kullanıcılarını korumasını kolaylaştırmayı ve platformda ortaya çıkabilecek güvenlik açıklarını önlemeyi amaçlamaktadır.
3. İki Faktörlü Kimlik Doğrulama ile Oturum Aç’ın seçili olduğundan emin olun.