Etgar Grubu'nun gerçekleştirdiği Zoom Türkiye distribütörlüğü, Türkiye'de yerel destek sunmaya başladığını duyurdu. Bu sayede tüketiciler herhangi bir sorun için 7/24 Türkçe destek alabilecekler. Etgi Grup, bunun özellikle kurumsal müşterilerin deneyimini iyileştireceğini söylüyor.
Pandemi ile hayatımızın merkezine yerleşen uygulamalardan Zoom'da yeni bir dönem başladı. Kullanıcılar artık Türkçe desteği alabilecek. Zoom Türkiye'nin Etgar Grubu temsilciliğini elinde tutuyor, 7 gün 24 saat Türk destek hizmetlerinden yararlanabileceğini söylüyor. Bu sayede ülkedeki kullanıcılara daha iyi bir hizmet sunulacaktır.
Grup Genel Müdürü Bilgi Yazarı'nın yaptığı açıklamaları Etgü, Türkiye'ye aynı fiyata yurtdışından teklif vermek için yakınlaştırdıktan sonra Türkçe destek alabileceklerini söyledi. Pandemi sürecinde Zoom farkındalığının çok daha fazla arttığını söyleyen yazar, Zoom'un tamamen entegre bir görüntülü iletişim sistemi haline geldiğini ve kullanıcılara benzersiz özellikler sunulduğunu belirtiyor.
Zoom ile sorunu yaşayan veya kurumsal çözümler talep eden kullanıcılar artık Etgi Grup. İle iletişim kuracaklar. Tüketiciler, Bursiyer Yazarlar her konu başlığı altında hizmet vereceklerini ve bu sayede Türkiye'deki hizmetin kalitesini artıracağını söylüyorlar. Bu hamleye yaklaşın, Türkiye'deki kurumsal müşterilerine daha iyi bir hizmet sunmuş görünüyor.